Överraskad och kidnappad

2016-05-07 | 20:42:44
Åh måste berätta om gårdagen! Mina föräldrar skulle komma hit vid 14, så vi åt glass och satt och väntade på dom. De skulle troligtvis bara stanna några timmar. Jakob var på jobbet. Helt plötsligt står min syster på altanen med 2 cider i handen och jag blev först rädd för att någon stod där, sen blev jag så himla chockad och glad när jag såg att det var Marie och jag fattade ingenting. Hon bor liksom 35 mil ifrån oss så det blir inte direkt några spontana besök. 

Sen kommer resten av familjen (mamma, min brorsa, Robban och pappa) och jag fattar ju att nåt kul är på gång! Det var bara att hälla i sig ciderna och vid 16 kidnappade de Jakob på jobbet. Under tiden klippte mamma mitt hår, väldigt spontant men jag ville bara få bort skiten. Nu är det kort och det är så himla skönt! 



Jakob hann ganska precis komma hem när våra vänner började trilla in genom dörren. Alla var på sitt bästa humör, vi drack gott, lyssnade på musik och hängde på altanen. Vid 18 började pappa skjutsa in oss mot stan, det blev några svängar för vi var ju några st. Jag, Jakob och Crille åkte sist. Crille ledde in oss till olearys där resten av våra vänner  satt och väntade vid ett bord! Vilken glädje ❤️ 








Sen drog vi vidare runt och festade på lite olika ställen och jag hade den bästa utekvällen någonsin med alla dom bästa samlade! Ni vet ett sånt där härligt gäng som man inte lyckas dra ihop själv för att det alltid är någon som inte kan komma/bor för långt bort osv. Men det har dessa fantastiska människor lyckats med! Den enda som saknades var min andra bror, men vi får ta igen det framöver! 

Så jäkla tacksam och glad just nu! Kanske en smula bakis också hehe. Men är så glad för alla fina människor vi har omkring oss! De ville fira oss, även fast vi bestämde att flytta bröllopsfesten till nästa år så drog dom ihop detta ❤️ världsbäst är dom! 








Jag vet att alla bilder inte är så bra och jag ser ut som en 💩 på vissa men vet ni vad? Kunde faktiskt inte bry mig mindre om det, för jag hade så himla kul! 

Kärlek till alla inblandade ❤️ 

Kommentarer
skriven av: nune

Hahahaha... Hienoa että kaikilla oli hauskaa ja naurua riitti (y) Yllätykset ovat kivoja suunitella, toteuttaa ja onnistua <3

2016-05-07 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0