vår valborg

2016-05-04 | 23:38:57
 
HEJ! Jag har haft så himla mycket att göra de senaste dagarna så har inte hunnit skriva något!
 
I lördags var det ju valborg. Jag och Johanna startade dagen med bodyjam och sen lite bastu innan vi åkte hem till oss och grillade. Barnen var ute och lekte en hel del, det är så skönt att dom/vi äntligen kan vara ute mycket. Eller det går såklart på vintern också, men det blir så mycket enklare nu på våren att kunna gå ut och in precis som man känner för! Vid 18 gick vi iväg till majbrasan här i Röbäck och kvällen avslutades i vår soffa med massa chips och dricka. Bjuppar på lite bilder innan jag ska lägga mig! 
 
Varför ser det ut som att jag ska döda någon? Jakob var fin som vanligt!
 
Okej.. här började allt spåra och detta är i princip den bästa bilden på oss! Som jag skrev på instagram så är det inte konstigt att vi får söta barn, kolla bara på oss! Så himla snygga! 
 
 
Innan vi gick hem blev det ett stopp vid fiskedammen! :)
 
 
Okej, en helt okej bild fick vi kanske till! Vi båda är dock i behov av klippning.. Måste ta tag i det!
 
 
 
 

Kommentarer
skriven av: nune

Hienoja/ihania kuvia. Tuo viimeinen kuva teistä on aivan mahtava!! Olette niin hyvän näköisiä siinä. Hienoa kun kummi-setä työntää kummi-tyttöään <3

2016-05-05 @ 08:16:35
skriven av: Veronica Wallgren

Ser verkligen ut som en härlig Valborg :)

2016-05-05 @ 10:45:58
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0