Hairtalk!

2017-05-08 | 10:37:17
Om 12 dagar ska jag och Jakob ha vår bröllopsfest / välsignelseceremoni. Kan ni gissa vem som ska fixa mitt hår? Matilda såklart. Gissa var hon ska göra det? På Attityd Exclusives där hon jobbar såklart. Och gissa vad hon ska göra med mitt hår? Jo, sätta i hairtalk!!!! Både för att göra mitt hår tjockare men även längre. Jag tror inte ni förstår hur mycket jag längtar tills dess! Ska bli så jäkla underbart att få fint hår, nu är det ganska tunt efter graviditeterna. Jag har tidigare tänkt att "det är ju BARA hår" och ja det är ju bara hår men jäklar så fin och fräsch man känner sig när håret är fint! Det spelar liksom ingen roll hur fin jag är i övrigt om mitt hår är skit för då blir hela jag skit. 
 
Vi har börjat förbereda inför att sätta i håret, bland annat så ljusar vi upp och det och gör i ordning så att vi den 20e, samma dag som bröllopsfesten, bara kan sätta i håret. GAAAH så taggad jag är! På fredag ska jag förbi salongen och så får vi se vad Matilda ska hitta på då. 
 
 
 
Så här fin blev jag sist med balayage! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0