vårskor till dom små

2014-02-27 | 16:44:17
Bild lånad från hollywood.se
 
Dom här skorna kommer Melle att vandra runt i under våren, skitsnygga! Jag är väldigt noga med skoköp åt honom, väljer alltid skor som jag vet är bra för hans fötter. Jag har sett att många köper converse till sina barn, jag hoppas verkligen att dom också skaffar ordentliga inlägg då för dom skorna är bland dom sämsta som finns, både för vuxna och barn för dom är helt platta och inte ett dugg ergonomiska. Jag använder själv ofta convisar för dom är ju snygga, men då får jag också skylla mig själv när jag får ont. Mitt tips är att köpa skor som både är snygga, sköna och bra för fötterna! Det vore ju dumt att förstöra de små fossingarna så tidigt i livet!
 
När jag skoshoppar åt M blir det oftast på junkyard eller på hollywood.se! Kika in där om ni är på skojakt vetja:)
 

Kommentarer
skriven av: My

Jag håller med dig. Men jag har inte bestämt mig än vilka skor jag ska köpa åt Milou. Förra året hade hon Kavats lära gå skor, men nu är jag sugen på typ vita Nike air Force. Sedan ska jag erkänna att hon har converse också, men det har jag tänkt när hon ska sitta i vagnen mest :D

2014-02-27 @ 17:31:15
URL: http://myjernkrok.blogg.se
skriven av: My

Jag glömde... En natt kvar nu :D

2014-02-27 @ 17:31:45
URL: http://Myjernkrok.blogg.se
skriven av: Anne

Aivan tosi asiaa puhut noista kengistä! Olen itse myös koittanut niitä jalkoihin kaupassa mutta en ole tykännyt olosta minkä sain eli ei ole ostoa tapahtunut.

2014-02-28 @ 06:29:28
skriven av: Lisa

Jag har inte barn och har själv aldrig resonerat kring huruvida jag kommer köpa converse till mina framtida barn. Däremot förekommer diskussioner och man är inte ense om huruvida platta skor, utan dämpning och uppbyggnad, är bra eller dåligt. Det finns en del som talar för att platta skor inte alls är någon dum idé därför att vi bygger upp den muskulatur som vi behöver inte våra fötter. Och att dessa hämmas av de skor vi bär idag, som vi anser vara ergonomiska. Intressant tanke :)

2014-02-28 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0