vi är tillbaka!!!!!!

2014-07-31 | 12:39:00
 
3 veckor tog det att få tillbaka vårt internet, alla som skulle fixa det skickade bara vidare det till någon annan och sen hamnade vi på ruta ett igen men nu har en it-kille varit här och fixat det. Tjoho!!! Hej blogggen!!! Saknat mig?! Jag måste faktiskt erkänna att det har varit lite skönt att inte kunna sitta vid datorn, har som tänkt på massa annat istället och njutit av sommaren, snacka om att det har varit nyttigt för själen! 
 
Men nu är vi tillbaka och det med dunder och brak! Eftersom Melwin inte kan sova i sitt rum pga olika själ så måste vi byta rum med honom.. igen.. Även fast vi inte vill. MEN vi har nya möbler som ska få ta plats i Melles (och Viggos) nya rum så jag är astaggad! Så har maaaassa inlägg att skriva! Men först ska jag vänta på att Jakob slutar jobbet så han kan köra oss till rusta... heheheh! 
 
HEJ IGEN! :D

Kommentarer
skriven av: Anne

Veljekset <3 <3 Tiku ja Taku <3 <3

2014-07-31 @ 19:41:26
skriven av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag hade dött av att vara utan internet så länge!

2014-08-02 @ 13:30:24
URL: http://lilith.se
skriven av: Robex Lundgren

söta

2014-08-07 @ 20:32:20
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0