Ny pärla till pärlan!

2016-04-29 | 11:51:12
 
I onsdags flyttade vår donkey och en superviking fick flytta in istället! Både jag och Helmi är jättenöjda än så länge! Donkeyn var bra på sitt sätt, och så var den grymt snygg, särskilt med alla tillbehör som vi köpte. Men eftersom Viggo knappt åker vagn längre så kändes det ganska onödigt att ha en vagn där vi inte använder alla funktioner + att jag velat ha SV ett tag! Så det kändes som rätt tid att sälja den och byta ut mot en ny. I sommar lär V bara vilja cykla på balanscykeln när vi går på promenader och om vi ska tex till stan så har vi ju sittbrädan där han kan vila sina små ben :) Om vi ska på långa utflykter hela familjen så har vi två enkelvagnar till så jag och Jakob kan styra varsin. Så det löser sig! 
 
Jag har förstått att många inte gillar dessa EVA-däck, men jag tänkte ge dom en chans iallafall. Än så länge tycker jag att dom är jättesköna att köra med. Och alltså, jag har bara en sak att säga om emmaljunga - KVALITET. Välkommen vagn nr 12 <3
 

Kommentarer
skriven av: nune

Sinulla ja Robinilla oli Emmaljunga ja Mariella ja Markolla oli Brio. Molemmat hyviä/turvallisia/kestäviä vaunuja. Surku että en ollut mukana tänään Umeån mutta tulen käymään viikon päästä perjantaina :)

2016-04-29 @ 14:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0