Födelsedagsfika för snuttan

2016-06-12 | 01:18:00
På onsdag fyller Helmi ett år och idag firade vi henne med fika, presenter och en massa kärlek. Vi hade drop-in hela dagen, så gästerna bytte av varandra och det är faktiskt ett tips till er med småbarn. När gästerna droppar in en efter en så hinner man prata med alla en stund vilket annars känns svårt om alla kommer på en och samma gång!
 
Helmi har njutit av all uppmärksamhet och var helt slut när de sista gästerna åkte hem. Jag däckade också i sängen då och sov några timmar, därför är jag vaken nu men ska precis stänga ner datorn och lägga mig. Har ni haft en lika fin lördag som vi?:)
 
 
Min pappa gjorde smörgårstårtan, mamma bakade piteåkaka och sen hjälpte hon mig lite med tårtorna men det är jag som har spritsat, därför ser det ut som det gör - ojämnt och jävligt men det smakade bra ändå som tur är, hahah. Jag har tyvärr inte fått samma talang som alla andra i min familj när det kommer till köket :)
 
Nä nu ska jag hoppa i säng, godnatt! Puss!

Kommentarer
skriven av: Malin (svim)

Det ser ut som ni hade det jätte trevligt =)

2016-06-12 @ 02:15:27
URL: http://svim.blogg.se/
skriven av: nune

Ihania kuvia. Hauskaa oli ja naurua riitti <3

2016-06-13 @ 05:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0