En stolt moster

2016-05-10 | 08:16:00

 

Idag fyller världens bästa tjej 12 år! 12!!!!!! Här var hon nyfödd och jag var 11 år, nybliven moster. Den här tjejen är mitt liv. Minns hur stolt jag var när hon kom till min skolavslutning, en månad gammal, och jag satt vid min bänk och höll henne i famnen och fick visa upp henne för mina kompisar. Och den gången när vi skulle ha modevisning på syslöjden i 6an med kläder som vi själva hade sytt och jag hade gjort kläder åt henne istället för till mig själv, så hon fick gå på podiet och hålla mig i handen. Minns hur jag SPRANG hem från skolan varje dag när jag visste att Bella var hos oss. Och allt som jag snickrade ihop till henne på träslöjden också.. Så fort vi fick skapa något själv så gjorde jag allt till henne. Och alla de gånger när jag fick styra hennes vagn... Det var lycka. Bella var och kommer alltid vara min bebis. Jag hade tjatat sååå länge på mina föräldrar om en lillasyster, som jag aldrig fick. Sen kom Bella. Hon blev min systerdotter, min lillasyster och min allra bästa vän.

 

 

Så många gånger som jag dissat allt annat och hängt med Bella istället, och lika många gånger som hon funnits där när jag inte haft vänner att hänga med. Den platsen som den här tjejen har i mitt hjärta är enorm och jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om henne.. Men ETT STORT FETT GRATTIS till dig IzaBella, och till oss andra som får ha dig i våra liv! Älskar dig mer än du förstår och jag hoppas att du har en grym dag ❤️ crazy att du nu är äldre än jag var när du föddes! PUSS 👭


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0