Komsi komsi våren!

2017-05-08 | 10:38:45
För några dagar sedan satt jag ute på altanen och solade i 21 grader. Idag vaknade vi i Umeå upp till snö.... Jag börjar bli himla stressad för snart har vi vår bröllopsfest och jag behöver björkblad tills dess då temat är Björk.. Men det ser inte lovande ut då björkarna inte slagit ut än. Så himla trist. MEN, våren är faktiskt på väg och det märktes i lördags när jag och Alice satt ute på hennes balkong på kvällen och drack vin. Kom nu våren, jag vill ha fler varma kvällar! 
 
 
 
Ser ni mina naglar förresten?! Buhu.. Ni kanske minns att jag älskar mina naglar, dom är så långa och har fin form av sig själv. Men nu på jobbet får jag ju varken ha långa naglar eller nagellack. Men det är det värt, jag kan offra mina naglar för jobb, hahah! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0