plockar fram sommaren

2017-05-08 | 11:01:11
Hej på er!
Hoppas ni mår fint <3
 
Förra veckan plockade jag och barnen fram sommaren på våra uteplatser medan Jakob var på jobbet. Jag fick sån himla bra hjälp av alla tre barn. Eller nu ljög jag.. Melwin hjälpte mig att bära massa saker och Helmi krattade. Men den där Viggo..... Han tycker det är roligare att springa bort från gården, att cykla iväg och knacka på någon kompis eller smita in på toan och fylla vattenpistolen med vatten och sen komma ut och spruta ner oss alla... Hahah!
 
 
 
När vi hade ställt i ordning allt ute så plockade barnen fram mellis i form av risifrutti och saft. Det var så fantastiskt skönt att sitta ute i solen och bara njuta. Fler såna dagar vill vi ha! 
 
 
Nu när jag tittar ut är det snö på alla möbler... Suck. Nä hörrni, dags för lunch! Hoppas ni får en fin dag :)

Kommentarer
skriven av: NORRSKEN EMMA

härligt fina foton! =)

kramizz

2017-05-08 @ 11:25:36
URL: http://nouw.com/lillemmish
skriven av: Anonym

Ihania kuvia.. niin kesäisiä.

2017-05-09 @ 05:02:25
skriven av: Anonym

Katso kello aikaa ;)

2017-05-15 @ 05:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0